Seznam služeb

Administrativní služby

Externí asistentka pomáhá s vyřizování telefonátů, emailů. Může za Vás sjednat nebo zrušit schůzky, dále organizuje kalendář, připomíná aktivity, termíny schůzek, rezervaci ubytování apod.; zkrátka vše, co potřebujete a na čem se dohodnete. Navíc platíte asistentku jen za čas, který strávila úkoly pro Vaši firmu.

Potřebuji denně kontrolovat emailovou schránku od zájemců o moje zboží. Následně chci všechny poptávky dát do přehledu, podle kterého objednávky budu vyřizovat
  • Tvorba dokumentů a přepis dat
  • Email management
  • Vyřizování telefonních hovorů
  • Komunikace s úřady
  • Sjednávání schůzek, zařizování a plánování rezervací, plánování akcí
  • Zajišťování služebních cest
  • Vyhledání dopravního spojení
  • Rezervace jízdenek, letenek a ubytování

Personalistika

Externí asistentka poskytuje profesionální podporu i v odvětví personalistiky. Vyhotoví za Vás pracovní smlouvy jakéhokoliv typu, nebo provede jejich ukončení. Eviduje docházku zaměstnanců, jejich dovolené, nemocenské apod. V případě potřeby najde vhodného uchazeče na Vámi hledané pracovní místo, sama zajistí vyvěšení pracovního místa a jejich umístění na správných webech, pomůže s vyhodnocováním životopisů adeptů, dále také s tvorbou motivačních programů nebo grantů.

Potřebujeme jednou za týden dát dohromady pracovní docházku všech našich zaměstnanců – rozdělit na odpracované hodiny, dovolené apod.
  • vyhotovení pracovních smluv, dohod o provedení práce, ukončování pracovního poměru atd.,
  • evidence docházky, dovolené atd.,
  • popisy pracovních činností, koordinace výběru nových zaměstnanců, tvorba inzerce pracovních pozic a její umístění,
  • posuzování životopisů kandidátů, tvorba motivačních programů a odměn
  • vypracování grantů

Internetové služby

Externí asistentka spravuje Vaše firemní stránky na sociálních sítích jako je Twitter, FB nebo Google+, přidává k nim aktuální informace o Vašich novinkách či službách. Náplní její práce může být i správa elektronického obchodu, dohledávání potřebných informací nebo porovnávání dostupných cen či služeb.

Potřebuji přehledný seznam cen kancelářských potřeb z internetových obchodů. Prosím o seřazení podle typu.
  • Správa firemních stránek na sociálních sítích - Facebook, Twitter, Google+
  • Plnění dat na webu
  • Správa elektronického shopu
  • Vyhledání informačních zdrojů
  • Porovnání cen produktů a služeb