Externí asistentka

Co je to externí asistentka?

Externí asistentka je velká pomoc při drobných administrativních úkonech, které Vám zbytečně berou čas a energii. Asistentka pracuje online a postará se Vám o drobné práce, jako jsou maily, telefonáty, kalendář, schůzky apod., které Vám zabírají pracovní čas, ale také o jakoukoli jinou administrativu, která je spjatá s Vaším podnikáním.

Proč využít externí asistentku?

Spočítali jste si někdy, kolik času Vám zabere přečtení, odesílání či třídění mailů? Máte pocit, že se neodtrhnete od počítače či telefonu? Zabírá Vám plánování schůzek, kalendáře nebo objednávání rezervací příliš moc času?

Pokud jste si na všechny otázky odpověděli kladně, tak jsme tu právě pro Vás. Zvedněte svou efektivitu práce a dejte veškerou energii do svého podnikání a tyto drobné práce přenechte nám.

  • ušetříte nejméně 25% své pracovní doby
  • nemusíte zařizovat kancelář pro svou asistentku
  • pracujeme pro Vás jen tehdy pokud je potřeba
  • ušetříte nejen mzdové náklady, ale také náklady na školení, na výbavu kanceláře nebo počítačový software pro svou asistentku

Jak to všechno funguje?

  1. Kontaktujte nás - (telefon, mail, web)
  2. Domluvíme konkrétní požadavky
    • jaká je náplň práce
    • co vše bude asistentka potřebovat k vykonání zadané práce
    • jaká bude pracovní doba asistentky
    • termín dodání zadané práce
    • způsob předání zadané práce
  3. Zaslání objednávky
  4. Vykonání práce
  5. Předání práce
  6. Platba

Samozřejmostí je výkaz práce, který pro Vás asistentka připraví